IMG_5737.JPG

השירותים שלנו

קליניקת פיזיו האוס מתמחה בטיפולים במגוון תחומים כמו פציעות ספורט מכל סוגיהם, פגיעות אורטופדיות, טיפולים נגד סחרחורות, שיקום אחרי ניתוחים והכנה לקראת ניתוח.
אנו מטפלים במגוון שיטות כגון: טיפולי בגלי הלם, דיקור מערבי יבש, טכניקות מנואליות מגוונות, טיפול בעזרת מכשיר משולב אולטראסאונד וחשמל, עיסוי רפואי וטייפינג (חבישות מסוגים שונים).

קליניקת פיזיו האוס מצויידת במיטב אביזרי השיקום (משקולות חופשיים, מוטות, גומיות, כדורי שיקום וכו'). בפיזיו האוס מתאפשר לנו לבצע גם עבודה ״outdoor״ שכן ניתן לבצע שיקום אתלטי בדשא סינטטי אשר נמצא לרשותנו מחוץ למכון וכמו כן שיקום בטכנולוגיות העדכניות ביותר (בובו ובלייזפוד) שיעזרו לכם להפוך את השיקום למדוייק ומהנה.

אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו לטיפול ראשון בעלות מופחתת כדי שתוכלו להתרשם ולחוות את חוויית הטיפול המקצועית שנוכל להציע לכם.
לנוחיותכם, לקביעת טיפול ניתן לבחור אחת מהדרכים הבאות:

פציעות ספורט

בשנים האחרונות העיסוק בפעילות גופנית, חובבנית ותחרותית גדל מאוד בקרב האוכלוסיה, עם זאת קצב החיים הנוכחי אינו מתאים את עצמו לצרכי הגוף מבחינת עומסים, התאוששות ומעטפת רפואית. עובדה זאת מביאה להתמודדות לא פשוטה של המתאמן עם גופו בהתאם לאופי הספורט ודרישותיו.

בפיזיו האוס, אנו דואגים להישאר מעודכנים בכל מה שקשור ברפואת הספורט ופגיעות אורטופדיות שעשויות להשפיע על חייהם של ספורטאים חובבנים ומקצוענים כאחד. על מנת להישאר ממוקדים ומעודכנים אנו מקפידים לעבור הכשרות רבות, לקרוא מחקרים עדכניים ולרכוש את הידע הטוב ביותר עבור המטופלים שלנו.

GFN_9219.jpg

פגיעות אורטופדיות

אנו מטפלים במגוון פציעות כגון:

​גב תחתון וצוואר:

• כאב גב תחתון (LBP)

• בלט/פריצת דיסק

• צליפת שוט (Whiplash)

• כאבים רדיקולופתיים
    (הקרנות לגפיים)

ברך:

• פגיעות במיניסקוס

• פגיעות ברצועות צולבות​

• דלקות בגיד הברך (Runners knee Jumpers knee)

• שיקום לאחר ניתוחי ברכיים

קרסול וכף רגל:

• נקע קרסול אקוטי (Ankle sprain)

• שברים בקרסול

• שיקום לאחר ניתוחים

• קרע גיד אכילס​

כתף ושכמה:

• דלקות גידים

• כתף קפואה (Frozen shoulder)

• פריקות ותת פריקות

• שיקום לאחר ניתוחי כתפיים

ירך:

• קרע בלברום

• "צביטה" במפרק הירך

• דלקות גיד מותן כסל

מפרק וכף יד:

• דלקות גידים (Tennis elbow)

• שברים

• תסמונת תעלה קרפאלית (CTS)

• שיקום לאחר ניתוחים

GFN_9073.jpg

טיפול בסחרחורות וורטיגו

לפיזיותרפיה המודרנית ישנה היכולת לטפל על ידי שימוש בטכניקות שונות בבעיות של סחרחורות מסוגים שונים, הפרעות בשיווי המשקל וורטיגו שהיא בעצם סחרחורת סיבובית כאשר אנו חשים שכל העולם מסתובב סביבנו.

כאשר אנו סובלים מסחרחורת קשה מומלץ לקבל ייעוץ ואבחון אצל רופא אף אוזן וגרון, אך הטיפול עצמו נעשה על ידי פיזיותרפיסטים.

במרבית המקרים בהן אנו נתקלים בסחרחורת אצל המטופלים מדובר בורטיגו או BPPV בשמה המקצועי. מדובר בעצם הפרעה בתפקוד המרכז לשיווי משקל אשר נמצא באוזן הפנימית.

באבחון וטיפול קצר ניתן לטפל בבעיה וברוב המקרים לאחר טיפול אחד ניתן להיפטר מהסחרחורת ובכך להימנע מסבל ומטיפול תרופתי מיותר (שלרוב לא עוזר ולטווח הארוך גם מזיק).

סחרחורות וורטיגו

טיפולים נוספים

• טיפול במכשיר גלי הלם לטיפול במגוון פגיעות (דלקות גידים, דורבן, כאבי מפרקים ועוד...)

• דיקור מערבי יבש לטיפול בהקלה בכאבים לשיפור טווחי התנועה